12.11.10

perfect day part 1


Jebouuu! Selvittiin tästäkin päivästä taas ihan kunnialla. Tänään oli oikeasti hyvä ja hauska päivä. ♥ Oli bänditreenit pitkästä aikaa ja meni kyllä niin helvetin hyvin jos kehua saa! Hehe, TTOLi rokkaa sun sukat pyörimään. Perjantai oon siitä(kin) syystä viikon paras päivä, että pääsee hyvään, oikeasti osaavien ihmisten seuraan. Sellaisten ihmisten seuraan, joiden kanssa kestäisi vaikka vuoden samassa huoneessa. Okei, en kestäisi....

Ja toinen musiikkiin liittyvä asia.. Nykyään oon ihan oikee basisti. Liityin musiikkiopiston Jazz-bändiin (..) ja vielä ihan mielelläni!! Ihanaa saada soittaa ja olla niin sitoutunut ♥ Rrrrakastan tätä!

Nyt sitten loput kuvat, mitä päivän aikana napsittiin. Kuvasaldo ei ole näin pieni - hyviä kuvia ei kyllä tullut tätä enempää. :-D
Oikeesti wuhuu tälläisiä superihania päiviä saisi olla AINA ♥ (..teinihehkutus on valloillaan..) Sori tää on tälläinen lyhyt selostus, mutta en osaa venyttää tätä tai muuta. Kuvavoittoisa postaus, täytyy sanoa ♥ Toivottavasti mielenkiintoa kuviin riittää ensiviikon alkuun asti -  maanantaina teen luvatun päivä kuvina-postauksen, ja lupaan että siitä tulee mielenkiintoinen!

Syökää tikkaria! Terveisin Helmi-kuolahuuli ♥

Joo, mun piti muokata mun hiussivuja ku ne oli niin huonosti.. Olisin ollut super-edustava ilman tota nuolta, joten siksi se siinä ♥




Minä (;__; miksi näytän tolta), Nina (klikkaa, niin pääset blogiin!) ja Henna hehkeinä vesisateessa.. Seliseli ♥

P.s. Mun on pakko päästä taas kaupoille! Mun päässä pyörii niin paljon ihania väri- ja vaateyhdistelmiä, etten pysy nahoissani. ♥ Helsingissä tavataan, murut.

2 kommenttia:

Rakentava palaute on tervetullutta ♥ Mieti kuitenkin vähän mitä sormistas päästelet.

tagitukset

valokuvaus (33) kaverit (28) musiikki (27) :) (26) random (20) vaatteet (18) :( (16) tylsää (14) hiukset (12) korut (12) tee-se-ite (12) mielipiteitä (11) ostin (11) helsinki (10) koulu (10) matkailu (9) keikkailu (8) kesä (8) kynnet (8) herkut (7) party (7) hm (6) youtube (6) haastis (5) haluan (5) loma (5) videopostaus (5) blogit (4) gina tricot (4) kirjat (4) leffat (4) lehdet (4) lol (4) meikki (4) nettikaupat (4) syvällistä (4) kengät (3) noloo (3) piirtäminen (3) cybershop (2) omanaama (2) raha (2) testit (1)