26.1.11

minä läpi vuosien!

Noniin, viikkojen odotus on nyt tässä! Eli aikoja sitten lupailemani "minä läpi vuosien" postaus on nyt valmis julkaistavaksi, ja toivon tähän kommentteja ja mielipiteitä yms. :-) Anteeks ihan sydämen pohjasta, että tän tekemisessä meni näin kauan, mut here you are!

Vuodet 96-98. Eli oon syntynyt elokuussa '96, olin pienenä tosi ilonen ja hymyilin kokoajan! Iskän mielestä näytin iha rokkipeikolta ja siitä mulle onkin keksitty lempinimi "rokkitossu", jota porukat käyttääkin edelleen! :--D Rakastin laulamista jo pienenä, samoin muuta musiikkia.

Vuodet 99-03. Pienempänä meijän perhe kävi paljon ulkomailla ja muutenkin matkusteltiin pitkin Suomee. :--) Olin ihan hulluna uimiseen ja opinkin uimaan 4 vuotiaana. Samoin kantelin mun pehmolelukavereita (onko se edes sana..?) kaikkialla mukana. Ja hei.. kattokaa kuinka pitkät hiukset mulla on!!!
Vuodet 02-05. Täs näkyy mun silloisia (ja myös hyviä nykyisiä!) parhaita kavereita. Oon aina, siis todellakin aina ollut tosi sosiaalinen ja mun oli vaikea viihtyä yksin missään. Jep, tykkäsin muumeista!

Sekalaisii vuosii ja pari tärkeetä juttuu. Kolmosella pyrin siis musiikkiluokalle ja parin kuukauden päästä tuli tieto että mut oli hyväksytty sinne! Samoihin aikoihin aloin soitteleen kitaraa ja hain Hyvinkään musiikkiopistoon.  Molemmat tapahtumat on mulle tosi rakkaita ja nämä ihmiset ja jutut tulen muistamaan vielä vanhanakin. :--) Vietin tosi paljon aikaa mummin luona ala-asteella ja perhe ja suku oli mulle tosi tärkeitä, niin kuin on edelleenkin!

Ja nyt on muuttumisvaiheen vuoro. Esiin tulee hyvin järkyttäviä kuvia minusta, joten olkaa varuillanne! :--D

Vitos ja kutos luokan vaihde. Näytin järkyttävältä. ♥ Kuuntelin paljon Breathe Carolinaa ja Paramorea, mutta kaikista ykkösin bändi oli My Chemical Romance, johon tutustuin vitosen alus. Luulin olevani tosi cool noiden sinisten "hiuslisäkkeiden" kanssa enkä ollut koskaan viel värjännyt hiuksiani.

.. Kutosluokka. Hävettää vähän jälkeenpäin tämä miltä näytin, mutta jaa! En osannut meikata alkuunkaan, pukeuduin huonosti (kuten saattaa huomata♥) ja yritin jäljitellä kaikkia tyylejä. Ihailin Hayley Williamsia ja Kiki Kannibalia, kun muut fanitti Kanye Westiä. :-)

Seiskan alku. Ernu-aika oli pahimmillaan, josta eka kuva taitaakin kertoa ihan tarpeeksi! Kävin hulluna Stadissa miiteissä ja olin tosi kawaii! :-D Sitten kun tuli talvi, olin tosi hyvä kaveri Iinan kanssa ja meillä oli kivaa - aloin myös pikkuhiljaa löytää omaa tyyliäni.

Vuoden 2010 alku. Alkoin 'emoutua' ja näytin tosi oudolta. Hankin jo marraskuussa mun elämäni ensimmäiset pidennykset, mutta tässä ne vasta näkyy. Helmistä tuli mulle tosi rakas parasystävä, ja me tuettiin toisiamme kaikessa! Olisin halunnut näyttää pojalta, mutta feilasin eikä mulla ole kuvaa siitä ajasta. :| Hö! Kirjoittelin paljon runoja ja aloin säveltämään ja sanoittamaan omia biisejä. Musiikkiopistossa käyminen ja koulu ei kiinnostanut ollenkaan.

 Tasan vuosi sitten, enkä tiedä miten päädyin tähän.. :-D Vaikka olin aina ajattelut, etten ikinä värjää hiuksia mustaksi tein sen kuitenkin. Olin galleriafame ja elin tunnesekasotkussa. Anteeksi kuvien laatu.

Toukokuu 2010. Tämä tyyli oli väliaikainen, mutta pistimpä senkin silti. :-D Yritin herättää huomiota pukeutumisellani ja ulkonäölläni muutenkin ja sitähän sitten sain - ehkä liikaakin. Vietin kaiken ajan Helmin kanssa, enkä jaksanut enää näyttää masentuneelta teiniltä.

Kesä 2010 ja loppu vuosi. Päädyin takaisin blondiin. Mulla oli kiva kesä ja vietin sen hyvässä seurassa. :-) Loppuvuotta kohden värjäilin hiuksia taas jatkuvasti enkä tiennyt mihin kuulun. Soitin kitaraa 24/7 ja rakastuin bassoon. Sen myötä perustin bändin mun hyvien kavereiden kanssa, ja TTOL tosiaankin rokkaa! Loppua kohden vuosi alkoi muuttua synkemmäksi ihmissuhteiden vuoksi, mutta onneksi se aika meni ohi.

Ja minä nyt. Olen siis yhä elossa (hehhe, laimeeta) ja käyn kasiluokan loppua. Ystävät ovat mulle edelleen tärkeitä, rakastan musiikkia yli kaiken ja ajattelen positiivisesti - joten jotakin musta on vielä jäljellä! Vaikka etsinkin itseäni jonkun aikaa, tunnen olevani vihdoin oikeilla jäljillä. :-) Mulla on elämässäni paljon tärkeitä asioita joista haluan pitää kiinni eikä tulevaisuus näytä enää ollenkaan niin toivottomalta kuin vuosi sitten. ♥ Kiitos kaikista muistoista ja hetkistä mitä oon saanut kokea mahtavien ihmisten aikana nämä viimeisimmät 14 ja puoli vuotta. ♥



Ja tässä tämä oli sitten! Toivottavasti tästä tuli jotain uutta valaisevaa tietoa edes jollekkin teistä, ja mikäli haluutte jotain muita kuvia niin pistäkääpäs kommenttia että lisäilen tähän samaiseen postaukseen!

22 kommenttia:

  1. ihana veera (:: <3

    VastaaPoista
  2. mun mielestä ihana! kerroit niin paljaasti kaiken siitä kuinka hait itseäsi etkä tienny mihin kuuluit. greditit siitä:) sun blogi on mieletön!

    VastaaPoista
  3. joonas: hehe :3

    ano: kiiitos paljon! ja ihana kuulla tollasta palautetta :-) ♥

    VastaaPoista
  4. ai että ku osaat valita musta aian en edustavimmat otokset <3

    hehee muistan kyl nii vahvasti ton sun ernu ajan ._. hui

    VastaaPoista
  5. Marika: no joo! :-D ja mäi muistan.. hyi!

    Milla: kiitos ;-)

    VastaaPoista
  6. en meinaa tätä todellakaa pahalla mutta onneks en oo ainoo joka on näyttäny ala-aste aikana ns. kamalalta :D:DD aloin hymyilee tän postauksen aikana (: jotenkin...... vaikutti siltä ku oisit kokonu samaa tyyliaikaa kun mä :---D

    VastaaPoista
  7. jimmmy: joo et tosiaankaan ole! :DDD ja kiva kun tälläset jutut saa muutki hymyilee :) ite itkin varmaan lähemmäs tunnin kun kirjottelin tätä ja kattelin noita kuvia, tuli niin paljon hyvii muistoi mielee ;D ja kyl!

    VastaaPoista
  8. veera sun rakastama mysteeri on taas tääl :O tolloi seiskal en nähny sua juuri koskaa, ku oltii eri ryhmis teoriaski, ni täs ilmesty sellasia asioita joita en susta edes tienny. :D oot ollu tosi sulone pikkusena (; oma muisto minkä sust teorian alust asti tähän päivää saaakka on ollu se kui mukava oot! :DD oot oikeesti iha huipputyyppi ja must olis ainavaa kivempi tuntee sua enemmä ja enemmä. toivottavasti olisit musta samaa mieltä. jatka blogis kirjottelua nii mäki kirjotan sul kommenttei.. ja odotan vieläkin sun martissa käyntiä ;))
    - The Mystery Kid

    VastaaPoista
  9. aaws ihana tää ♥ ;3 jaja noi seiskan alun noi kokopinkit hiukset o just siistit mummielest ;D en kyl ees muista et sul ois ollu tommoset mutmut ainaki tos kuvas ;3 suloinen olet ♥

    VastaaPoista
  10. mystery kid: oltiiks me seiskal eri ryhmäs! :o damn en muistanu! ja säki oot kyl ihan huipputyyppi ja suhunki on ollu tosi ihana tutustuu paremmin! ja ehkä mä sinne marttiin joskus ilmestyn ;D ♥ ja kiitus c:

    ninaau: hehe kiitus ♥ ja oli mulla tollasetki jossai välis.. ;D

    VastaaPoista
  11. oioioi tykkäsin täst tositosi paljon :--) ja muistan kyl noi kutosvitosajat , hehe ja sen ole-mikä-et-ole-päivä ja mun piti eka olla just kiki kannibal :< mut sit en kehannu ja olin joku lissu ........ ettäjoo :D mutta hihi oot iha supersulone nois vauvakuvissa awawaw ♥ - lindaaaaaa

    VastaaPoista
  12. Tosi kiva postaus!
    Eka kerta kun luen blogias, onneksi teit tälläsen etten oo ihan pihalla kuka oot.
    Tuttua toi "etin itteeni" ja ihmesuhdejutut....
    Ollaan saman ikäsiäkin(oon syntyny '96 syyskuus)!
    :D

    VastaaPoista
  13. linda: kiiitoos ♥ ja mäki muistan kaikki noi säädöt! :-D haha muistoi.

    juliabatman: kiitoss ♥ :3

    annika: joo, itsensä etsiminen on aika tuttua varsinkin tässä iässä ;D ja ihana ku tykkäsit!

    VastaaPoista
  14. hihii kiva postaus ♥ c: voiks tehdä joskus postauksen mis kerrot et mil väril värjäät hiuksiis , mitä hiustuotteit jnejne käytät ? ja kans et mite laitat hiukset ois kiva c:

    VastaaPoista
  15. sannni: kiitos ♥ ! ja joo toi kuulostaa ihan hyvältä ja jopa iha tarpeelliselta ja kiinnostavalta :3

    VastaaPoista
  16. tää kyl oli mielenkiintone vaik ei enää oikeestaa tunnetakkaa :D Tai no onhan tää koko sun blogi aiva ihana :)

    VastaaPoista
  17. Tää on paras blogi :DD Ja nyt oon ite 12 vuot ja siis 5 luokalla ja näytän jotenki vanhemmalta kun sä tossa vitos kutos luokan vaihteella :D Pakko muute sanoo et palvon sun hiuksias (:

    VastaaPoista
  18. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Rakentava palaute on tervetullutta ♥ Mieti kuitenkin vähän mitä sormistas päästelet.

tagitukset

valokuvaus (33) kaverit (28) musiikki (27) :) (26) random (20) vaatteet (18) :( (16) tylsää (14) hiukset (12) korut (12) tee-se-ite (12) mielipiteitä (11) ostin (11) helsinki (10) koulu (10) matkailu (9) keikkailu (8) kesä (8) kynnet (8) herkut (7) party (7) hm (6) youtube (6) haastis (5) haluan (5) loma (5) videopostaus (5) blogit (4) gina tricot (4) kirjat (4) leffat (4) lehdet (4) lol (4) meikki (4) nettikaupat (4) syvällistä (4) kengät (3) noloo (3) piirtäminen (3) cybershop (2) omanaama (2) raha (2) testit (1)