14.11.10

viikonloppu

Se on isänpäivä (vai isäin.. enivei) nyt, toivottavasti kaikki hyvän iskän omistavat on muistanut onnitella ! ♥ Miten meillä tätä vietettiin? Iskä sai lahjaks tollasen paidan, jotain miesten kasvojuttuja ja housut - kaikkea käytännöllistä, kai? Niin kuin jokavuos, syötiin taas hyvä aamupala ja sellasta. Suoraansanottuna tosi tylsä isänpäivä.

Ja eilen oli mukavaa♥ Olin siis Helmin luona, datailtiin ja puhuttiin asioista ja syötiin karkkia... Joo, oon vähän lipsunut tässä mun karkkilakossa, mutta parhaani oon yrittänyt. Melkein.

Tänään... Menin kaheltatoista päivällä ylös mun huoneeseen ja tulin n. tunti sitten alakertaan. Woot?! Olin tosiaan ainakin viisi tuntia mun huoneessa ilman tietokonetta, ainoastaan ipodin ja kännykän kanssa. En edes halua tietää kuinka monta tekstaria lähetin noiden tuntien sisällä.. :'d Oli kyllä ihana kuunnella pimeessä huoneessa musiikkia sekotuksella, siitähän ei pääse mihinkään! Ja muuten.. voiko musiikkia kuunnella liikaa? Tuntuu siltä, etten mä saa koskaan musiikista tarpeekseni.

Parit kuvaukset tähän alas! Siivosin mun meikkipöydän, ja järjestelin kynsilakat :) Sitä se tylsyys teettää.


... Korttiin tarvitsin jonkun lehden, josta raaskii leikata kirjaimia ja kuvia (rip. Britney♥),
liimaa ja sakset.

... ja siitä tuli tälläinen ♥ Aika laimee, en jaksanut oikeen panostaa. :(
 

Oon ylpee tästä keksinnöstä! ♥ Otin mun korut pois tosta mun prinsessamaisesta korulippaasta, ja änkesin kaikki hyvät kynsilakat tohon. :'D Korujen kohtalo...

.. tässä! Samsungin vanha puhelinlaatikko, jonka päällystin tollain. Tosi helppoa, kuten varmaan kaikki tietää. Korut mahtuu sinne mukavasti..

Tähän tyyliin ♥ Pitää vaan toivoa, ettei noi mee sotkuun :|




Huomenna tulee päivä kuvina - postaus ! ♥♥♥ 

1 kommentti:

Rakentava palaute on tervetullutta ♥ Mieti kuitenkin vähän mitä sormistas päästelet.

tagitukset

valokuvaus (33) kaverit (28) musiikki (27) :) (26) random (20) vaatteet (18) :( (16) tylsää (14) hiukset (12) korut (12) tee-se-ite (12) mielipiteitä (11) ostin (11) helsinki (10) koulu (10) matkailu (9) keikkailu (8) kesä (8) kynnet (8) herkut (7) party (7) hm (6) youtube (6) haastis (5) haluan (5) loma (5) videopostaus (5) blogit (4) gina tricot (4) kirjat (4) leffat (4) lehdet (4) lol (4) meikki (4) nettikaupat (4) syvällistä (4) kengät (3) noloo (3) piirtäminen (3) cybershop (2) omanaama (2) raha (2) testit (1)