18.9.10

# I've got to rock before this body gets colder



Haaai taas ! :3 Oivoi, en tiiä miten voisin aloittaa.
(varoitus! tää kirjotus on valitettavan tylsä, mutta on pakko hehkuttaa *w*)

Ekaks.. en tosiaan tiiä miksi oon nykyään näin yli-onnellinen! Saattaa johtua siitä että mun elämässä tapahtuu nykyään niin käsittämättömän kivoja juttuja että oon itekki ihan sekaisin :'D Näihin juttuihin kuuluu mm se, että nään Sailaa huomenna piitkästä aikaa, saan kulmakorun (♥ tosin vasta enskuussa :() mikäli iskä ja äiti nyt pysyy lupauksessaan, juon nykyään kahvia (..ja siksi oon ylipirtee) ja en oo koneella niin usein kun yleensä.

Ja kaiken huipuksi, mulla on nyt oma bändi ♥ *w* Oikeestaan se on ollut pystyssä jo vuoden (?) mutta minä ja helmi liityttiin siihen vasta viikko sitten. Bändis on kans siis mun hyvä kaveri riku, kitarakaveri lauri ja sellanen vanha kaveri alakoulusta, joka tottelee nimee salkke :--D Ihihihihi täää on niiiiiin siistiä ♥ ei me oikeen tiietä mitä soittais, mut harjotuksen alla paramore - decode ja metallica - nothing else matters. :3

Koko päivän vietin siis noide edellämainittujen poikien kanssa - oikeesti, noi on tosi virkistävää seuraa! :D Pelattiin bilistä, ilmakiekkoo ja pleikkaria, käytiin mäkis ja kaikkee hauskaa :3
Koulukin on alkanut kiinostamaan jokseenkin, mistä varsinki äiti on ilonen :'D

Mutta nyt toisiin (tyttö<3)juttuihin. :p Teenpäs tähän tälläsen haastiksen ihan vaan piristeeksi, ettei koko postaus oo pelkkää ihkutusta.


HAASTIS,
jonka kopsin ansun blogista :3


Lemppari...



1. Paita

kasetti-paita cybershop, timantti-paita seppälästä varmaan 3vuotta sitten:D, tavallinen gina tricot-toppi
sex pistols-paita h&m
Uww mun ihana hello kitty huppari ♥ h&m lasten osastolta alkuvuonna :D neule hmm cittarista..? kai !
pinkin flanellipaidan osti mummi mulle joskus kesällä jostain, lila t-paita miestenosastolta h&m.
tää huppari on mun tavaramerkki ♥ Käytän tota melkein joka päivä, se on niin täydellinen huppari kun olla ja voi! Paramoren keikalta viimevuonna :3

Valitettavasti suurin osa mun ihanista vaatteista oli tiessään (eli pesussa, tai vaatekaapissa mytyssä..) joten niistä en saanut kuvia tähän lähtöön ): ♥


2. Housut

Järjestyksessä; leopardihousut osti äiti jostakin, toiset leopardilegginsit cybershopista, vikat h&m
lisää leopardilegginsejä..

Ömm tossa siis niitä housuja, mitä käytän eniten :-D vikat on uusimmat, seppälästä, sitte voi nähdä ku on hiukan leopardi-voittosia legginsejä, joista osa on pesussa! Kuten tässäkin, jäi mm. farkut ja kumihousut kuvaamatta, koska ovat pyykissä :p


3. Kengät

Converset ja reebokit (mite kirjotetaankaa :D). Converse-pareja on enemmänki, mut noita kahtia käytän täl hetkel eniten. Ei oo muitakaan kenkiä!



4. Asuste

Sori, en jaksanu alkaa kuvailee mun korulaatikkoo enkä muutakaa, joten ihan tälläin sanoin kerron : mun leopardihuivi /h&m, koruja vähän kaikkialta yms kaikkee kivaa :3 tyksin koruista hihi.



5. CD

Hmm tuos noi ykkössuosikit :) eli olavia, paramoree ja good charlottee.


6. Leffa


... yllättikö? Veikkaan että ei :'D ♥ satc rules the wooorld.



7. Kynsilakka
En oikee omista mitää hyvii kynsilakkoi, mut kai noi voiton vie :''D Rimmel kyl pskin noista, mutta kyl seki menee. Mulla kun niitä kynsilakkoi tunnesti on - hyvii ja huonoi



8. Puheenaihe
Puhua höpisen mistä tahansa :p Kuten varmaa kaikki mut irlisti tuntevat tietää :DD:D



9. Esine/asia

Kamera, kitara (ja basso!♥), raha jollain tapaa :D, puhelin, ipod, yms mistä en jaksanut ottaa kuvia.




10. Ruoka
Nuudeli, pastat, kana, kala, pitsa, mäkki (♥), lihapullat omnom, fisukeitto yms olen kaikkiruokainen perkele ! :D



Noniin, nyt voisin hipsiä yläkertaan kun vihdoin sain tän postauksen tehtyä. Rehellisesti, tän kirjottamisessa/kuvaamisessa yms meni yhteensä kolme tuntia :'D Pistäkääpä kommenttia tulemaan ja MUISTAKAA PAINAA TUOTA LUIN-NAPPULAA ! ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rakentava palaute on tervetullutta ♥ Mieti kuitenkin vähän mitä sormistas päästelet.

tagitukset

valokuvaus (33) kaverit (28) musiikki (27) :) (26) random (20) vaatteet (18) :( (16) tylsää (14) hiukset (12) korut (12) tee-se-ite (12) mielipiteitä (11) ostin (11) helsinki (10) koulu (10) matkailu (9) keikkailu (8) kesä (8) kynnet (8) herkut (7) party (7) hm (6) youtube (6) haastis (5) haluan (5) loma (5) videopostaus (5) blogit (4) gina tricot (4) kirjat (4) leffat (4) lehdet (4) lol (4) meikki (4) nettikaupat (4) syvällistä (4) kengät (3) noloo (3) piirtäminen (3) cybershop (2) omanaama (2) raha (2) testit (1)