15.9.10

# Queen of the club scene

(weit)

Heipsun taas! Käytiin sunnuntaina hennan kanssa kattomas toy story 3 ♥ pikkutytöt (=mun pikkusisko, ja samoi hennan) ja ville oli kans mukana menossa. Ja tuomio leffalle on...

ETTÄ SE OLI IHANA ;_; ♥ voi elämä ihan selkeesti paras animaatioleffa minkä oon ikinä nähny! Ja mitä mä sanoin, toy storyt on parhaita ikuisesti ja ainiaaan :3 Pienenä kyseine leffa oli yks mun lemppareista, ja nyt vielä isompanakin muistan aikasemmat leffat ulkomuistista! :p Kun leffa loppu en todellakaan voinut olla itkemättä. Siinä sitten aloin itkemään kun lopputunnari alkoi soimaan dididi. Sitten kun toi leffa tulee kauppoihin, ni oon niin ostamassa ♥



Huoh, jos tuota leffaa ei oteta mukaan, mun viimesimmät päivät on menny aika vtuilleen :S Siinä taas yksi syy miksen oo tänne jaksanut kirjotella yms. Mun kamera on nyt siis totaalisen hajonnut - siksi kuvaan mun ihanalla pallokameralla - ja en oo tehnyt paljo mitään muuta ku pelannut simssii pleikkarilla :D ♥

Oon kyl alkanut taas kirjotteleen tekstejä! Jos joku ei tienny, niin tykkään sanoittamisesta ja säveltämisestä, joten nyt tää kirjoitusvimma on tullu takasi :p Voisin joskus ehkä julkasta tänne jotain, siis todellakin ehkä! En kyllä varmaankaan kehtaa, saattaa olla liian angstisia tänne... :''DD



Me saatiin luokkakuvat ! *p* Piiiitkän odotuksen jälkeen. tai siltä se ainakin tuntui! Se on oikeesti ihana fiilis kun saa sen kuvapaketin käteen ja näkee kaikki kuvat jajaja :p Se on vaa nii siistii. Tänvuotinen kuva on vähän... outo mun osalta? Ja näytän luokkakuvassa tosi lihavalta :'D Muttamutta, mikäs tässä.

On vielä pakko hehkuttaa tännekkin.. joulukuussa rovaniemelleeee !! ;uu; ♥ vihdoin_ !

Pääsen kattoo saraa vihdoin vihdoin ♥ tuntuu että siitä viimevuotisesta helsinki-reissusta on ihan tajuttoma kauan aikaa, mutta nytnyt pääsen sinne ! n__n ♥ Hihi, äiti lupas mulle junaliput/lentoliput Rouskuun joululahjaks, ja saatan saada kai kulmakorun ! Ehkä ;p


Porukat + netta lähti sirkukseen, joten koiran lenkittäminen jäi mulle. Lähen tästä tuonne sateeseen musiikin ja koiran kanssa, jospa siel vähän piristyis! c: Hyvää alkusyksyä kaikille !




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rakentava palaute on tervetullutta ♥ Mieti kuitenkin vähän mitä sormistas päästelet.

tagitukset

valokuvaus (33) kaverit (28) musiikki (27) :) (26) random (20) vaatteet (18) :( (16) tylsää (14) hiukset (12) korut (12) tee-se-ite (12) mielipiteitä (11) ostin (11) helsinki (10) koulu (10) matkailu (9) keikkailu (8) kesä (8) kynnet (8) herkut (7) party (7) hm (6) youtube (6) haastis (5) haluan (5) loma (5) videopostaus (5) blogit (4) gina tricot (4) kirjat (4) leffat (4) lehdet (4) lol (4) meikki (4) nettikaupat (4) syvällistä (4) kengät (3) noloo (3) piirtäminen (3) cybershop (2) omanaama (2) raha (2) testit (1)