16.1.11

pictures and stuff

Otin taas itteeni niskasta kiinni ja hinasin itseni tietokoneelle ja päädyin bloggeriin. Anteeksi postaamattomuuteni, mut tää viikko on vienyt multa viimeisimmätkin voimat. Oon yrittänyt panostaa kouluun taas ihan kympillä ja pitää elämäni järjestyksessä. Muutenkin oon yrittänyt pysyä elossa!
Maanantai oli kamala, elin koko päivän tietynlaisessa horroksessa ja siitä lopullisesti heräsin vasta keskiviikkona. Onneksi tiiän etten ollut ainoa, joka valvoi alkuviikon aamu neljään.

Oikeesti. Talvi sais jo loppua! En jaksaisi enää palelluttaa itseäni tuolla kylmässä eikä huvita olla ulkona kun tietää jäätyvänsä jossain vaiheessa kuitenkin. )-: Haluan jo kesän! Kesä 2011 tulee olemaan paras! *u* Siitä pidän huolen. Voin melkein jopa nähdä rusketuksen mun talvenkalpeilla käsivarsilla. Aah.

Ja nyt ihan ohimennen - porukat osti niille uuden kameran. Se on ihan kamala ja tuskin koskaan tulen sitä käyttämään - paitsi videokuvaa. Videon laatu ja ääni ja kaikki on ihan jees joten videopostausta odotellessa :3
.. Vaikka nyt yritän ahertaa tuon minä 1996-2011-postauksen eteen parhaani mukaan (mulla on jo aineistoa koolla, jee!!).

Kuvien avulla vielä kertoilen näistä viimosista päivistä, mitä oon tehnyt keiden kanssa ja missä. Viikko oli tosi antoisa vaikka väsymys painaa päälle edelleen! :-D ♥ Ja kertokaa mulle, miten ajattelin pärjätä ensviikon ilman tekstaus seuraa tai puheluita? Olen ihan varmasti heittänyt hyvästini jo kahden päivän sisällä!  :-(

Tää kuva on torstailta! Meijän luokka lähti oopperaan, joten tää on sellanen perus luokkaposteus ilman poikia. Huomaattekste mussa mitään muutosta vai tunnistatteko enää edes? Hmm!
Red is back. Ja nyt pysyy, mä lupaan sen nyt oikeasti! Mun hiustenlaatu on parantunut huomattavasti viime syksystä, ja nyt vaan odottelen että mun hiirenhännät kasvaa. Dididi. Mitä mieltä ootte? :-)

Tänään (tai eilen, miten hyvänsä) mentiin Ninan kans Toijalaan Jonin ja Valtsun kans. Oli iha mukavaa, laadukkaita kuvia taas, suurinosa niin HC ettei niitä voi tänne laittaa. :-D

.. ja mitä mä teen?

4 kommenttia:

  1. peseeks marja-liisa tos ekas kuvas käsii? :D:D ilmeisesti oli kivaa oopperas, ainki mitä oot koulus puhunu
    - mysteerinen kapsi

    VastaaPoista
  2. ei jeesus hajosin mun ilmeelle tos yhteispotretis :--D no eipä voi mitää . jaja sit bongasin tonton marjaliisan tuol takan pesemäs käsii kauheel vauhdil ku heilahti :D siistii ♥

    VastaaPoista
  3. oi veera oot söpö noissa punasissa oransseissa kuitenkin !

    VastaaPoista
  4. vertsiii ihana toi sun tucca ♥ ! blondasiks noi niist mustista monta kertaa JA PS onks sul uus takki!!1 :--))

    VastaaPoista

Rakentava palaute on tervetullutta ♥ Mieti kuitenkin vähän mitä sormistas päästelet.

tagitukset

valokuvaus (33) kaverit (28) musiikki (27) :) (26) random (20) vaatteet (18) :( (16) tylsää (14) hiukset (12) korut (12) tee-se-ite (12) mielipiteitä (11) ostin (11) helsinki (10) koulu (10) matkailu (9) keikkailu (8) kesä (8) kynnet (8) herkut (7) party (7) hm (6) youtube (6) haastis (5) haluan (5) loma (5) videopostaus (5) blogit (4) gina tricot (4) kirjat (4) leffat (4) lehdet (4) lol (4) meikki (4) nettikaupat (4) syvällistä (4) kengät (3) noloo (3) piirtäminen (3) cybershop (2) omanaama (2) raha (2) testit (1)