31.8.10

# Me ei kuolla koskaan

" Tiedän että olen liian nuori,
ja että sinulla on kiire
Mutta sydäntäni painaa,
raskas taakka " ♥



(c) iinappii ps, kantsii tsekkaa toi iinan blogi, saatatte tykkää jos tykkäätte
mun blogista c;

En oo pariin päivään ehtinyt postailla mitään erikoisempia, kun ei oo oikeen ollu aihetta kirjottaa ja on ollut muuten vaan tooosi paljon tekemistä <: Nyt kuitenki pistän jonkunlaista postausta tännekkin ! ♥

Käytiin sunnuntaina äitin kans ikeassa! Osteltiin mulle kaikkee kivaa, kerranki! Yleensä kun en saa mitään p:
Mukaan lähti mm uusi koulupöytä, tuoli, taulu (♥), päiväpeitto, cd-hylly ja kaikkea muuta pientä. Oon kyllä edelleen katkera siitä etten saanut ikean lihapullia enkä narukarkkia :(


Ja sitten tänään olin tytsyjen kanssa keskustassa hetkisen aikaa c: Käytiin hennan & ellan kans kirjastossa ja kulmiksessa kahvilla ja pullalla. Oikeestaan ainoostaan henna joi kahvia, minä ja ella kajottiin näihin ns virvotusjuomiin ♥ ! Ostettiin eltsun kans kirjastosta tommoset ihanat kirjastokassit ! *c* kattelin niitä jo viimekerralla kun kirjastossa käväsin, mutta nyt sitten molemmat ostettiin kun ei voinut enää vastustaa :p Hintaa kasseilla oli 2e.

Aaaa vihdoin sain lainattua gossareitaa ! ♥ olin melkein varma etten löytäis niitä kirjastosta, mutta siellä niitä kuitenkin oli :--) Oon lukenut tosta sarjasta vaan ensimmäisen osan, olis ollut tarkotus jatkaa kakkosesta mutta hyppäsin suoraan neloseen kun ei kakkosta ja kolmosta löytynyt. :p Ja olihan se pakko käydä musiikkiosastollakin c; Sieltä olis tarttunut mukaan vaikka mitä levyjä, mutten halunnut täyttää kasseja cd-levyillä, joten tyydyin aluksi noihin ♥ olin niiiiiiiin onnellinen kun näin ton kerrangin levyn siellä ;__; Suosittelen noita seedeitä kyllä kaikkien korville, varsinkin olavi uppoaa lähes kehen tahansa.

Huomenna olis tarkotus mennä mäkkäriin (!!) helmin, ellan ja hennan kanssa - mennään juhlistamaan sitä että kun kuukauden kestänyt mäkkilakko loppui ! * u *

Tässä olin nyt tämmöinen pikakertaus viimeaikaisista jutuista :) Ei ole tultu osteltua mitään nyt, ainoastaan seppälästä hankin itelleni semmosen rusettikorun, josta en nyt huomannut ottaa kuvaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rakentava palaute on tervetullutta ♥ Mieti kuitenkin vähän mitä sormistas päästelet.

tagitukset

valokuvaus (33) kaverit (28) musiikki (27) :) (26) random (20) vaatteet (18) :( (16) tylsää (14) hiukset (12) korut (12) tee-se-ite (12) mielipiteitä (11) ostin (11) helsinki (10) koulu (10) matkailu (9) keikkailu (8) kesä (8) kynnet (8) herkut (7) party (7) hm (6) youtube (6) haastis (5) haluan (5) loma (5) videopostaus (5) blogit (4) gina tricot (4) kirjat (4) leffat (4) lehdet (4) lol (4) meikki (4) nettikaupat (4) syvällistä (4) kengät (3) noloo (3) piirtäminen (3) cybershop (2) omanaama (2) raha (2) testit (1)