28.12.10

millanen päivä sulla on huomen? mulla on normipäivä

Hello Kitty paita H&M
Teinipanta Ninja for men
Rusetti sormus Gina Tricot
Asustelasit Micmac

Seikkailinpas pitkästä aikaa taas Hyvinkään ulkopuolella! Junalla Helsinkiin ja Helsingistä kohteeseen X.

..Toisin sanoen, tuli ensimmäistä kertaa käytyä Nummelassa. Heban käyttämä "The city of sin" kuvasti kyllä yllättävän hyvin tuota mestaa ja jengi oli enemmän kuin pimeetä. :--D Reissu jäi kuitenkin liian lyhyeksi minkä vuoksi kuvasaldokin on laadultaan sitä mitä on. Pelleiltiin kameralla enemmän kuin liikaa ja....  Nyt Heba osaa käyttää manuaalitarkennusta! XD Kyllä siitäkin vielä joskus ammattikuvaaja tulee mun neuvoilla. Kerrassaan upeaa! Mun sanavarastoni on nyt myös hiukan laajempi, kiitos hra. Sanakirja. :'D


Nyt oon vaan pakannut ja länttässyt H&M:n suklaa kasvonaamion naamaan. Huomenna pääsen pitkän, viisi vuotta kestäneen odotuksen jälkeen Rovaniemelle! ♥ ;u; Ainoa asia mikä mua ärsyttää on se, että joudun istumaan yhdeksän tuntia junassa. Yhdeksän, haloo?! :--D Ehkä mä selviän jotenkin, joo, kyllä mä selviän! Onneksi mulla on matkassa mukana hyvät kaverit; tussit, vihko, puhelin ja iPod.

Joten, mitä tämä kaikki tarkoittaa? Sitä, että en tule varmaankaan päivittämään blogiani vähään aikaan, kun elämää on nyt tuolla pohjoisessa päin. IHANAA päästä laskemaan pulkkamäkeä, siinä on sitä jotain.

Kommenttia saa heittää, ja herranjumala mulla on lukijamäärä nousussa! ♥ :O En malta odottaa sitä päivää, kun 50 lukijaa on täynnä. Jos sitä päivää koskaan tuleekaan.

8 kommenttia:

  1. veeeera minä ikävöin sinnuu ): tää on kauhiaaa mutta vieppäs saralle terveisii sinne pohojosee !1 t kojootti :D:

    VastaaPoista
  2. lol en jaksa säätää mitää googlekäyttäjää, joten tyydyn olemaan anonyymi ja saat tottua siihen, lisää siis tuohon mielessäsi olevalle lukijamittariisi minut. rovaniemellä sinulla tulee olemaan varmasti kivaa, ja jos olen oikein ymmärtänyt sinulla on joku ystävä siellä?
    - Mystery Kid

    VastaaPoista
  3. ihana huppari :))) ooi mitä sä rovaniemell? (::

    VastaaPoista
  4. PULKKAMÄKI<333333333333333333333333

    VastaaPoista
  5. ano1: kiitos samoin:)):):))
    ano2: minä sinuu myös ♥
    ano3: on täällä ystävä kyllä maailman parhain<33<3<3<<3<3333
    jnitaqq: nii mikä huppari? :D:Dd saral oon rollos
    naapurin rouva: KYLLÄ<333333333

    VastaaPoista

Rakentava palaute on tervetullutta ♥ Mieti kuitenkin vähän mitä sormistas päästelet.

tagitukset

valokuvaus (33) kaverit (28) musiikki (27) :) (26) random (20) vaatteet (18) :( (16) tylsää (14) hiukset (12) korut (12) tee-se-ite (12) mielipiteitä (11) ostin (11) helsinki (10) koulu (10) matkailu (9) keikkailu (8) kesä (8) kynnet (8) herkut (7) party (7) hm (6) youtube (6) haastis (5) haluan (5) loma (5) videopostaus (5) blogit (4) gina tricot (4) kirjat (4) leffat (4) lehdet (4) lol (4) meikki (4) nettikaupat (4) syvällistä (4) kengät (3) noloo (3) piirtäminen (3) cybershop (2) omanaama (2) raha (2) testit (1)