18.12.10

mä oon kadonnut talveen ja musiikkiin

Hey monday - How you love me now

Pete Parkkonen - The Final Day

Paramore - Misguided ghosts


Oon alkanut suunnitelemaan uutta banneria - nimi ja väriteema (valitettavasti♥) pysyvät samana, mutta en enää jaksa katsella tota huonosti, viidessä minuutissa piirrettyä banneria. Jos saisin sen tänään tehtyä kaiken muun hälinän keskellä, niin se olis tosi mahtavaa!

Eilen olin siis stadissa Heban kans. Oli jees! Harmi kun kamera ei tullut mukaan, jätin sen kouluun Hennan kaappiin. Miksi? En tiiä mitä sille näytölle tapahtui! Se kamera toimii mutta se näyttö on ihan tummansininen... Noh, ehkä se palautuu viikonlopun aikana itsestään. Toivon niin. :''D


Tänään mun pitää tehdä paljon joulukortteja ja ostaa joululahjoja. Tuntuu siltä että lahjojakin pitää ostaa aina vain enemmän ja enemmän! Mutta ei se mua haittaa, jouluhan on lahjojen antamisen ja saamisen aikaa. ♥
Joululauluista oon kyllä saanut enemmän kuin tarpeekseni. ;u; Niitä en halua kuulla enää yhtään, muka mahdotontako? Valitettavasti se taitaa olla!

2 kommenttia:

  1. voin tulla laulaa sulle trololoota jos se helpottas :OO niin ja anteeksi veera-jumalani, olen laiminlyönyt blogisi seurauksen 8( lupaaan palvoa sinua enemmän!!111
    - tunnollinen lukija aka mystery kid

    VastaaPoista
  2. ei se helpota! ): ja mitä.. XD hienoa.

    VastaaPoista

Rakentava palaute on tervetullutta ♥ Mieti kuitenkin vähän mitä sormistas päästelet.

tagitukset

valokuvaus (33) kaverit (28) musiikki (27) :) (26) random (20) vaatteet (18) :( (16) tylsää (14) hiukset (12) korut (12) tee-se-ite (12) mielipiteitä (11) ostin (11) helsinki (10) koulu (10) matkailu (9) keikkailu (8) kesä (8) kynnet (8) herkut (7) party (7) hm (6) youtube (6) haastis (5) haluan (5) loma (5) videopostaus (5) blogit (4) gina tricot (4) kirjat (4) leffat (4) lehdet (4) lol (4) meikki (4) nettikaupat (4) syvällistä (4) kengät (3) noloo (3) piirtäminen (3) cybershop (2) omanaama (2) raha (2) testit (1)