3.10.10

# WOW WOW WOW WOOOW







Yhyy, blogin päivittäminen on taas jäänyt vähemmälle! Syyksi voisin tekaista sen, että oon nyt lukenut ihan ylipaljon (mukaan lukien koulujutut) ja majaillut vain ainoastaan facebookissa :''D Sen lisäks oon myös käynyt ahkerammin lenkillä ton meijän nallenaaman kanssa.

Ja vielä kaiken huipuksi kävin eilen hakemassa mun kitaran helsingistä ; u ;;; ♥ ♥ aijaijai rakastan sitä, silmo (joo, se on sen nimi :3) soi nii hyviin ja se on nii ihana uus puhdas, epäpölyinen ja sil on niiin ihana soittaa ♥ * u *

Tässä kuva mun komeasta pikkujäbästä !
Kaikenlisäks se on tosi komee, vaikka tossa kuvassa sen komeus ei oikeen pääse valloillensa :'''D ♥ Oon soitellu koko eilisen illan ja tän aamun ja voi huhhuh !
*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*

Ja tein mun elämäni ekan videopostauksen ! Kattokaapa tää, antakaa mielipidettä ja silleen :3 Mun mielest tää onnistu hyvin, ekaks kerraks :'D Henna oli mun henkisenä tukena ja sillain, joten kiituss sillekki


Ignooratkaa mun naurukohtaukset ja hjm kaikki muu sähläys :'D Henna heiluu ihanasti tuolla peilissä btw ♥

Nyt me lähetään tästä pihalle, alepaan meijän koirun kanssa :3 Hyviä illanjatkoja hihi ♥
ja MUISTAKAAKIN pistää kommenttia tosta videosta !


8 kommenttia:

  1. whehehee ihana toi video :----D ps. oon sanni sit ! (----:

    VastaaPoista
  2. Vähän kiva toi video! : D ♥ Sun blogi on just kiva :) Tee joku postaus sun elämästä, sellanen pikkusesta nykyhetkeen? XD Se ois kiva

    VastaaPoista
  3. tiiu: heheee kiitos :--D

    anonyymi: kiitti ideasta, otan huomioon c: ja kiva kun tyksit ^^ <3

    VastaaPoista
  4. XDDDDDDD EI VITTU lukeeksun paidas i love hoes xdX_:DX:,DXgd,fhm

    t: shigo <-z-d--d-_D:S_:sD_.D_:D__D:_D:

    ps koska nähää ;_;

    VastaaPoista
  5. toi video oli ihan okei :) musta se ois voinu ollu vähän hitaampi ni ois kerenny näkee paremmin mitä teet siinä

    VastaaPoista
  6. hENXELIIII: henna siin lukee I LOVE SHOES :( ja nähään öö silloi ku nähään eli mahollidimman pian ;_;

    hantsku: joo, munki mielest toi on vähän liian nopee, mut halusin änkee ton väkisin yheen biisiin joten.. :''D seuraaval kerral paremmin !

    VastaaPoista

Rakentava palaute on tervetullutta ♥ Mieti kuitenkin vähän mitä sormistas päästelet.

tagitukset

valokuvaus (33) kaverit (28) musiikki (27) :) (26) random (20) vaatteet (18) :( (16) tylsää (14) hiukset (12) korut (12) tee-se-ite (12) mielipiteitä (11) ostin (11) helsinki (10) koulu (10) matkailu (9) keikkailu (8) kesä (8) kynnet (8) herkut (7) party (7) hm (6) youtube (6) haastis (5) haluan (5) loma (5) videopostaus (5) blogit (4) gina tricot (4) kirjat (4) leffat (4) lehdet (4) lol (4) meikki (4) nettikaupat (4) syvällistä (4) kengät (3) noloo (3) piirtäminen (3) cybershop (2) omanaama (2) raha (2) testit (1)