25.5.10

tarvitsen jotain keskinkertaista
antakaa joku vain minulle
lyö minua ja tyrmää minut
ja anna minun mennä takaisin nukkumaan
en voi nauraa
kaikki mitä haluan sisällä olen vielä tyhjä
niin syvällä ettei se edes vuotanut ja ottanut minua kiinni

olen aivan kunnossa
teeskennellen etten ole
olen kaukana yksinäisyydestä
ja se on kaikki mitä minulla on

hmm voin jotenki nähä itteni tosta tekstistä, se vaan jotenkin kuvaa mua niin hyvin. ehkä luulen että mun asiat on huonommin ku ne oikeesti on :s siis onhan mulla vähä paha olla välil, mut tajuun et asiat vois olla huonomminki. ok en tiiä mikä väliavautuminen tääki nyt oli taas :---)

yyy the usedin keikka on peruuttu ja kuulin siitä vast tänää ! angst

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rakentava palaute on tervetullutta ♥ Mieti kuitenkin vähän mitä sormistas päästelet.

tagitukset

valokuvaus (33) kaverit (28) musiikki (27) :) (26) random (20) vaatteet (18) :( (16) tylsää (14) hiukset (12) korut (12) tee-se-ite (12) mielipiteitä (11) ostin (11) helsinki (10) koulu (10) matkailu (9) keikkailu (8) kesä (8) kynnet (8) herkut (7) party (7) hm (6) youtube (6) haastis (5) haluan (5) loma (5) videopostaus (5) blogit (4) gina tricot (4) kirjat (4) leffat (4) lehdet (4) lol (4) meikki (4) nettikaupat (4) syvällistä (4) kengät (3) noloo (3) piirtäminen (3) cybershop (2) omanaama (2) raha (2) testit (1)